Модуль 1:
Після опрацювання модуля я маю ідею щодо навчальної теми,яку я буду розробляти.Почала планувати вивчення теми, а також продумала, який дослідницький проект учні можуть виконати. Вважаю, що навички 21 століття та навички мислення високого рівня доцільно формувати в процесі підведення підсумків, на узагальнюючих уроках. Починаючи створювати проект для учнів 7 класу я замислююсь над тим, як чітко визначити план дослідження теми, яку я обрала.
Модуль 2:
Після опрацювання модуля я маю ідею щодо навчальної теми,яку я буду розробляти.Почала планувати вивчення теми, а також продумала, який дослідницький проект учні можуть виконати. Вважаю, що навички 21 століття та навички мислення високого рівня доцільно формувати в процесі підведення підсумків, на узагальнюючих уроках. Починаючи створювати проект для учнів 7 класу я замислююсь над тим, як чітко визначити план дослідження теми, яку я обрала.
Модуль 2:
Опрацьовуючи цей модуль ще раз переконалася в перевагах використання методу проектів у навчальному процесі, а саме: проекти залучають учнів до вирішення проблемних ситуацій та інших змістових завдань, будують зв’язки зі світом поза класною кімнатою та звертаються до питань реального життя учнів. В учнів, які співпрацюють у малих групах при виконанні дослідницьких проектів, можуть бути сформовані не тільки навички самостійної дослідницької діяльності, а й уміння планувати власну діяльність, ефективно спілкуватися, вирішувати проблеми, приймати виважені аргументовані рішення, демонструвати свої знання та вміння цільовій аудиторії.
Модуль 3:
Цей модуль допоміг мені розібратися з визначенням та класифікацією питань:
ключові запитання - загальні, на них немає відповіді «так» або «ні», вони стосуються великих ідей та вічних концепцій. Часто Ключові запитання стосуються декількох предметів і допомагають учням зрозуміти, яким чином ці предмети пов’язані між собою.
тематичні запитання проекту прямо пов'язані з проектом та сприяють пошуку відповіді на Ключове запитання.
змістові запитання – конкретні запитання, що базуються на фактах та мають обмежену кількість правильних варіантів відповідей.
Модуль 4:
За допомогою цього модулю розклала по поличкам можливості щодо оцінювання учнів у проекті, а саме, що на відміну від оцінювання при традиційному навчанні, що визначає рівень навчальних досягнень, при навчанні за методом проектів великого значення набуває формуюче оцінювання, головною метою якого є спонукання учнів до самоспрямування у навчанні та праці,відслідковування прогресу у навчанні учнів, перевірка розуміння учнями особливостей власного мислення тощо. Створила презентацію, яка допомагає виявити попередні знання учнів, містить Ключове запитання та Змістові запитання проекту для того, щоб зібрати дані для попереднього оцінювання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий