Модуль 5:
В котрий раз переконуюсь, що Інтернет- велика сила! Він може бути потужним інструментом для проведення досліджень, майстерне оперування пошуковими стратегіями допомагає нам з учнями та колегами ефективно шукати корисну інформацію в Інтернеті. У цьому модулі ми досліджували, як здійснювати пошук потрібних ресурсів в Інтернеті та оцінювати їх.
Модуль 6:
Знання, отримані при вивченні модулю, дозволяють використовувати Інтернет-ресурси для підтримки викладання та навчання. Крім того інформація з даного модулю допомогла розібратися з тонкощами створення та використання власного блогу, який можна використовувати і для спілкування з колегами, і для надання консультацій учням. Працюючи з учнями різних навчальних можливостей необхідно застосовувати різноманітні стратегії, що дозволять удосконалити методи та форми навчання, спланувати вчасних інформаційно-комунікативнихрахування інтересів всіх категорій учнів.
Модуль 7:
Вважаю, що використання сучасних інформаційно-комунікативних технологій не тільки є невід' ємною частиною сучасної освіти, але й тим звя' зком, що забезпечує злиття в єдине ціле оточуючого середовища, інформаційної реальності та учбового процесу. Використання wiki задля представлення й обговорення проекту, рефлексія в блозі дозволяє розвивати вміння та сміливість аналізувати, виставляти свої думки на обговорення, адекватно сприймати критику. Модуль 8:
На мою думку, проектна діяльність учнів потребує багатостороннього й творчого підходу до його перевірки та оцінювання. Обов' язковими є також самоперевірка та взаємоперевірка. Засоби та форми оцінювання цілковито співвідносяться з усіма обраними стандартами й цілями навчання так як включають в себе декілька методів та засобів оцінювання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий